Ga naar de inhoud

My Interfisc Online – FAQ

Frequently asked questions

Lesen Sie unten unsere Antworten auf die am häufigsten gestellten Fragen, wenn Sie unser My Interfisc Online-Portal  nutzen.

Diese sind nur in englischer Sprache verfügbar.

During the activation of your account in the portal you have downloaded the “Authenticator app” on your mobile phone. This is from Google (icon = round clock in different shades of grey with three o’clock hand) or from Microsoft (icon = white lock with triangular body and blue background). If you have an iPhone, you must have the version of Microsoft and not of Google. The app automatically produces a new 6-digit code every 30 seconds, 24 hours a day and 7 days a week. Open the app, read the 6-digit code and enter it on the computer to log in. Note: if the code is only still valid for a few seconds, just wait for a new code (see the clock behind the code, ticking back from 30 to 0 seconds).”

Two things can play a role here:

  1. The password must meet the requirements that you see listed: at least 8 characters, lowercase and uppercase letters, numbers and a punctuation mark. For a punctuation mark only use the following four characters: ! or @ or $ or %. Other characters, such as underscores or connecting lines, give problems.
  2. Further below you must enter the password again for verification. This is sometimes overlooked, because this field is a bit hidden behind the text mentioned above about the requirements regarding the password. Navigate to the second field with the mouse or the tab key.

If you have a different phone or have put the phone back to factory settings, then the activation process must be partially follows again. The physical telephone itself is connected to the app at IP address level. In this situation call our office to have your account reset “hard” (00 31 70 313 3000) or send an e-mail to payroll@interfisc.nl. You can also do this yourself, but that is quite complex.

When we have reset the account hard for you the connection at IP address level is removed. You will receive a new e-mail from Unit4. With this e-mail and the Quick Guide (available at www.interfics.com/login) you follow the activation process from making a new password (from step ⑤). Note: the password must be different from the old passwords. This can be done by changing a letter or a number, for example.

This can happen sometimes. In this case, send an e-mail to payroll@interfisc.nl with the request to receive the e-mail from Unit4 in connection with changing the password. We will ensure that you receive the e-mail as soon as possible.

Auf dem Laufenden bleiben was Entwicklungen im internationalen Personalwesen betrifft?

In unserem Newsletter „Internationale HR- & Payroll-Angelegenheiten“ informieren wir Sie mehrmals im Jahr über Entwicklungen im Bereich grenzüberschreitendes Arbeiten und Arbeitgeberverpflichtungen in den Niederlanden, Belgien, Deutschland, Frankreich, dem Vereinigten Königreich und Italien.

Gemeinsam, lösungsorientiert und fürsorglich

Bereits seit 1972 ist Interfisc auf die grenzüberschreitende Personalverwaltung sowie Lohn- und Gehaltsbuchführung spezialisiert: in den Niederlanden, Belgien, Deutschland, Frankreich, Großbritannien und Italien. In unsere Niederlassungen in den Niederlanden und Belgien arbeiten wir mit einem internationalen Team aus ca. 45 engagierten, kompetenten, verantwortungsbewussten Mitarbeitern. 

Wollen Sie mehr wissen?

Haben Sie Fragen dazu, was Sie alles beachten müssen? Unser Kundensupport-Team ist für Sie da. Sie können uns telefonisch oder über das Kontaktformular erreichen.

Sie haben nicht gefunden, wonach Sie gesucht haben?

In der Welt der internationalen Beschäftigung ist jede Situation einzigartig. Wenn Sie Fragen haben, die unsere Website nicht beantwortet, zögern Sie nicht, Kontakt mit uns aufzunehmen. Wir denken gerne mit Ihnen mit!

Kontakt Formular